Forever Young

Saya lebih suka bersendirian :')
Ahad, 9 Disember 2012 . 0 word(s) .
                                                 Assalamuailaikum ,

Hyee , saya lebih suka bersendirian . dan saya suka duduk sorang-2  , kalau saya ada masa saya baca novel kalau saya sedih sbp someone :) saya suka sendiri tapi saya tak suka diganggu oleh orang . sbp saya tak akan tenang bila ade orang . kekadang saya menangis . saya tak suka tunjuk sikap kesdihan saya kat orang . saya just tutp sendiri . kalau kita menunjukkan kesedihan kitaa . kita memang BODOH . sbp orang tu tak akan tolong kitaa :) pertama sekali saya kecewa dengan sikap lelaki yang sikap nyee PLAYBOY , saya tahu awak handsome . tak semestinya awak main kan perasaan pompuan kan :) tapii perempuan pun sama . dia pun ikot jugakk perangai PLAYGURLL dia tuu :) actually , saya kena sabar . ALLAH sudah menentukan segala-galanya :) oukeayy , korang dhaa tahu kan perasaan saya macam mane :) suka berseorangan darii orang lainn :) kisah sedih saya . harap korang faham perasaan saya :')

  terima kasih sudah membaca :*

-THE END-


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction